Ep! Una altra història de bufons reials! Sabem com us va agradar la història d'en Triboulet, per tant, avui us portem la vida i miracles de l'Archibald Armstrong, un bufó escocès amb un humor molt refinat i amb una llengua molt afilada. L'Archibald era el bufó preferit del rei d'Anglaterra i, amb la conya, va fer-se ben milionari! El rei no parava de regalar-li terres! Val a dir que l'Archie no era un simple bromista, també era un conseller reial. Tenia bastant més valor que un nan que només es tirava pets com el nostre amic Triboulet.
Ep! Una altra història de bufons reials! Sabem com us va agradar la història d’en Triboulet, per tant, avui us portem la vida i miracles de l’Archibald Armstrong, un bufó escocès amb un humor molt refinat i amb una llengua molt afilada. L’Archibald era el bufó preferit del rei d’Anglaterra i, amb la conya, va fer-se ben milionari! El rei no parava de regalar-li terres! Val a dir que l’Archie no era un simple bromista, també era un conseller reial. Tenia bastant més valor que un nan que només es tirava pets com el nostre amic Triboulet.
#BúnquerCatRàdio
Instagram del programa: https://www.instagram.com/elbunquercatradio/
Subscriu-te al canal oficial de Catalunya Ràdio a YouTube: https://bit.ly/2RLKl6r
TV3 a YouTube: https://bit.ly/2WFU15Y Facebook: https://es-es.facebook.com/catradio Twitter: https://twitter.com/catalunyaradio Instagram: https://www.instagram.com/catalunyaradio Web: https://www.ccma.cat/catradio